tiistai 20. maaliskuuta 2012

Indiana Maria ja hiuksiaan repivä raivopää

Eilinen asu koostui kaappiin unohtuneesta intiaanihameesta sekä mustasta loppukehosta. Hiuksiinkin laitoin inkkarihenkeä myötäilen letin, vaikken sellaisia nykyään enää harrastakaan. ~(*o*')~
(hame:H&M, paita: Seppälä)

Kissakaappaus!

Kampauksista vielä puheenollen, minua ärsyttää suunnattomasti taidottomuuteni niissä! 8( Osaan minä nyt kihartaa, laittaa ponnarit ja nutturat jne, mutten mitään jänniä arkipäivää piristäviä juttuja sen kummemmin lainkaan... Toinen asia on tietysti myös laiskuus, joka ei anna minun jaksaa vaikka nimenomaan kihartamaan sitä tukkaa! Tuntuu kun niin jäätävältä hommalta seisoskella sen kuuman raudan kanssa peilin ääressä se puoli tuntia ja hikoilla samalla juuri päälle laitetut puhtoiset vaatteet kuumuuden aiheuttamasta hiestä! ~____~''

Kolmas "kompastuskiveni" on myös hiusteni pituus! Pitkien hiusten laittaminen tietysti kestää ja on aina hankalampaa ja monimutkaisempaa. Toisaalta pitkien hiusten kanssa myös ns. turtuu siihen samaan peruslookiin joka nyt näyttää pelkästään kammatuillakin hiuksilla ihan hyvältä(?)... Jos olisi ne polkkalyhyet hapsulit, ne tulisi myös laitettuakin, kun ilman mömmöjä lyhyt tukka näyttää (kuulemma) aika tylsältä mopilta. Pitkillä hiuksilla pääseekin sitten tyytymään siihen "no kai tää on ihan jees, ei laittamiseen olis kuitenkaan aikaa" -menettelyyn. : /
^Näytän tässä ihan gruusialaiselta vaimolta, mutta NO CAN DO! Sellainen minä olen ja that's it! :(
Tänään meiningit ovat aika masentavan väsyneet ja kyllästyneet viimeaikaiseen tenttien määrään. Huomenna on se helvetillinen mikrobiologian koe, joka mitä luultavimmin on minulle kuin hepreaa. X___x' Muutkin luokkalaiseni lähes repivät hiuksia päästään kyseisen aineen monimutkaisuudesta ja vaikeudesta emmekä voi käsittää kuka hullu osaa omaksua niin suuren määrän uutta ja VAIKEAA tietoa niinkin lyhyessä ajassa kuin muutamassa viikossa! Ja sanoi kuka vaikka mitä niin mielestäni minulla on nyt täysi oikeus valittaa ja itkeä ja olla REALISTINEN! >X( 

Tästä kaikesta paskasta fiilis on seuraavanlainen:

Jos nyt edes säälistä läpi, jooko?? 8(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti