torstai 1. maaliskuuta 2012

My Home

Hei jälleen!

Viikot menevät kovaa vauhtia eteen päin ja minä tuskin pysyn niiden perässä. Tällä viikolla koulussa alkoi toinen moduuli ja lukujärjestys lähes pursuaa täyteenängettyjä oppitunteja ja kalenteri tenttimerkintöjä. u____u' Mikrobiologia, aseptiikka, anatomia ja fysiologia... Vaikka mitä jännittävää, mutta samalla HYVIN haastavaa ja pänttäämistä vaativaa. Ensi viikko näyttää vielä suhteellisen rauhalliselta (enkun sanakoetta ja keskiviikkoista bändi-iltaa lukuunottamatta), mutta jo sitä seuraavalla viikolla alkavat oikeat kunnolliset ja tärkeät kokeet! Suorastaan hirvittää kuinka nopeasti asiat edistyvätkään!

Toistaiseksi yritän kuitenkin pitää pääni kylmänä ja edetä päivästä toiseen. Juuri nyt odotan innolla perjantaita ja Fuck Me, It's Friday -bileitä! :----D




En olekaan vielä kertonut löytäneeni uuden ystävän. Kohtaaminen tapahtui vasta viime viikolla, jolloin päätimme lähteä Mikon kanssa koulumme (ILMAISEEN!) kuntosalille. Olin jo katsellut kyseistä komistusta jonkin aikaa, mutta teimme yhteisen tuttavuudemme vasta sinä päivänä.

Uusi ystäväni on juoksumatto.

Ensitapaamisesta asti olen joka kerta manannut, etten enää ikinä palaisi hänen luokseen vapaaehtoisesti, mutta kummallisesti kuitenkin alkanut ikävöidä heti seuraavana päivänä. Juoksen matolla 20 minuuttia ja minimimatkani on oltava 2km. Tiedän, etten todellakaan ole mikään huippu-urheilija, vaan pikemminkin rapakuntoinen aloittelija, mutta tästä minun urheilullinen tulevaisuuteni lähtee!

Juoksumatolla juokseminen onnistuu minulta paljon paremmin kuin tavallinen lenkkeily. Olen ennenkin todennut, että tarvitsen sen armottoman piiskurin, joka tosiaankin pakottaa minua jatkamaan eteenpäin. Lenkkeilessä kuri pettää helposti, ja juoksusta kävelyyn vaihtaminen on helppoa. Juoksumatolla taas näen koko ajan paljonko olen juossut ja montako kilomerriä on jäljellä. Uusin tulokseni on 20 min -> 2,2km. :---)

Ajattelin kuitenkin aloittavani kesällä myös ulkolenkkeilyt. Silloin pakkanen ei pure kasvoja eikä jääkään anna kenkien liuysua alta. Niitä päiviä odotellessa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti